O Autorze: Mufa

Posty użytkownika Mufa

  • Hollywood to narzędzie pozornie stworzone do kreowania prezentacji, lecz de facto może mieć też wiele innych zastosowań, w tym edycję grafiki. Fakt, że język skryptowy programu jest stosunkowo łatwy do […]

    RNO Effects

    Hollywood to narzędzie pozornie stworzone do kreowania prezentacji, lecz de facto może mieć też wiele innych zastosowań, w tym edycję grafiki. Fakt, że język skryptowy programu jest stosunkowo łatwy do […]

    Czytaj dalej...

  • Do napisania tego artykułu natchnęło mnie kilka spraw. Pierwsza to fakt, iż mój ostatni materiał poświęcony PPC, czyli Historia PowerPC w ujęciu amigowym z początku 2014 roku lekko się zdezaktualizował, […]

    PowerPC w dniu dzisiejszym

    Do napisania tego artykułu natchnęło mnie kilka spraw. Pierwsza to fakt, iż mój ostatni materiał poświęcony PPC, czyli Historia PowerPC w ujęciu amigowym z początku 2014 roku lekko się zdezaktualizował, […]

    Czytaj dalej...

  •   Może na wstępie zacznę nietypowo od wyjaśnienia, dlaczego taki tytuł, a nie np. raport czy obszerna relacja z Pixel Heaven. Powód jest prozaiczny będąc wystawcą na tak wielkiej imprezie […]

    Pixel Heaven 2018, meldunek ze stoiska NG

      Może na wstępie zacznę nietypowo od wyjaśnienia, dlaczego taki tytuł, a nie np. raport czy obszerna relacja z Pixel Heaven. Powód jest prozaiczny będąc wystawcą na tak wielkiej imprezie […]

    Czytaj dalej...

  • 1 maja 2016 był dniem szczególnym w historii Amigi, o to bowiem po wielu latach oczekiwań, nieco niespodziewanie powrócił do życia projekt Warp3D Nova. Obsługa akceleracji 3D w nowoczesnych kartach […]

    Spencer – platformówka na Shaderach

    1 maja 2016 był dniem szczególnym w historii Amigi, o to bowiem po wielu latach oczekiwań, nieco niespodziewanie powrócił do życia projekt Warp3D Nova. Obsługa akceleracji 3D w nowoczesnych kartach […]

    Czytaj dalej...

  • 20 sierpnia 2015 roku Marco „Benitosub” Pappalardo, będący jednym z programistów pracujących nad grą Tower 57 odwiedził forum amigans.net, gdzie ogłosił rozpoczęcie zbiórki na platformie Kickstarter w celu stworzenia klasycznej […]

    Tower 57 – recenzja

    20 sierpnia 2015 roku Marco „Benitosub” Pappalardo, będący jednym z programistów pracujących nad grą Tower 57 odwiedził forum amigans.net, gdzie ogłosił rozpoczęcie zbiórki na platformie Kickstarter w celu stworzenia klasycznej […]

    Czytaj dalej...

  • Amiga kojarzona była nieodzownie z doskonałymi możliwościami graficznymi i wysoko ocenianym oprogramowaniem do edycji obrazu. Część oprogramowania tego typu była rozwijana jeszcze dosyć długo po bankructwie Commodore, bo do końca […]

    Programy do edycji grafiki w zastosowaniach podstawowych

    Amiga kojarzona była nieodzownie z doskonałymi możliwościami graficznymi i wysoko ocenianym oprogramowaniem do edycji obrazu. Część oprogramowania tego typu była rozwijana jeszcze dosyć długo po bankructwie Commodore, bo do końca […]

    Czytaj dalej...

  • „Gdzieś w zakątku wielkiego wszechświata znajduje się miejsce, gdzie wylęgają i przygotowują się do życia planety i inne ciała niebieskie. Na niektórych z nich, na ich nieszczęście, pojawiają się inteligentne […]

    Gigalomania czyli Mega Lo Mania po nowemu

    „Gdzieś w zakątku wielkiego wszechświata znajduje się miejsce, gdzie wylęgają i przygotowują się do życia planety i inne ciała niebieskie. Na niektórych z nich, na ich nieszczęście, pojawiają się inteligentne […]

    Czytaj dalej...

  • Fabryka zła jak sama nazwa mówi niezbyt sympatyczne miejsce, gdzie dokonuje się haniebnych eksperymentów na skalę przemysłową. Pewien naukowiec, który zszargał swój honor pracując niegdyś w tym zakładzie, postanowił odkupić […]

    Beret – recenzja

    Fabryka zła jak sama nazwa mówi niezbyt sympatyczne miejsce, gdzie dokonuje się haniebnych eksperymentów na skalę przemysłową. Pewien naukowiec, który zszargał swój honor pracując niegdyś w tym zakładzie, postanowił odkupić […]

    Czytaj dalej...

  • Gdy przed ponad trzema laty recenzowałem pierwszy numer Amigazynu byłem w dosyć niezręcznej sytuacji, gdyż przyszło mi oceniać projekt, w którym sam brałem udział. Na szczęście życie pokazało, że moje […]

    „Amiga NG” okiem użytkownika AmigaOS 4

    Gdy przed ponad trzema laty recenzowałem pierwszy numer Amigazynu byłem w dosyć niezręcznej sytuacji, gdyż przyszło mi oceniać projekt, w którym sam brałem udział. Na szczęście życie pokazało, że moje […]

    Czytaj dalej...

  • W styczniu 2013 roku zadebiutował pierwszy odcinek „Alfabetu Amigi” w styczniu 2018 roku mam zaszczyt zaprezentować ostatni. Przez ten czas dostarczyłem 29 filmów, składających się na wiele godzin materiałów. Dziękuje […]

    Alfabet Amigi – „Z jak zasłużeni”

    W styczniu 2013 roku zadebiutował pierwszy odcinek „Alfabetu Amigi” w styczniu 2018 roku mam zaszczyt zaprezentować ostatni. Przez ten czas dostarczyłem 29 filmów, składających się na wiele godzin materiałów. Dziękuje […]

    Czytaj dalej...