O Autorze: Mufa

Posty użytkownika Mufa

  • Powstanie firmy Pinc Software było dosyć oryginalną i trzeba przyznać odważną inicjatywą, gdyż jej celem działania miało być zagospodarowanie bardzo głębokiej niszy rynkowej, jaką bez wątpienia był BeOS oraz bardziej […]

    Arkusz kalkulacyjny Ignition

    Powstanie firmy Pinc Software było dosyć oryginalną i trzeba przyznać odważną inicjatywą, gdyż jej celem działania miało być zagospodarowanie bardzo głębokiej niszy rynkowej, jaką bez wątpienia był BeOS oraz bardziej […]

    Czytaj dalej...

  • Przed trzema laty, na lamach czasopisma Amigazyn próbowałem się zmierzyć pokutującym u nas mitem o całkowitym braku polskich developerów w środowisku AmigaOS 4. Ze stwierdzeniem takim można się spotkać praktycznie […]

    Polacy tworzący dla AmigaOS 4

    Przed trzema laty, na lamach czasopisma Amigazyn próbowałem się zmierzyć pokutującym u nas mitem o całkowitym braku polskich developerów w środowisku AmigaOS 4. Ze stwierdzeniem takim można się spotkać praktycznie […]

    Czytaj dalej...

  • W grudniu 2012 roku pokusiłem się o recenzję programu SketchBlock w wersji 1.8. Wówczas był to nieskomplikowany darmowy program, będący jeszcze w niemowlęcym stadium rozwoju. Od tego czasu minęło sześć […]

    SketchBlock Pro 3.1

    W grudniu 2012 roku pokusiłem się o recenzję programu SketchBlock w wersji 1.8. Wówczas był to nieskomplikowany darmowy program, będący jeszcze w niemowlęcym stadium rozwoju. Od tego czasu minęło sześć […]

    Czytaj dalej...

  • V.A.M.P. 2.00 Odtwarzanie filmów to od lat jedno z najpopularniejszych zastosowań, do których angażujemy nasze komputery. Jest to również coś co przeciętny użytkownik uznaje za rzecz trywialną. Wystarczy przecież uruchomić […]

    V.A.M.P. czyli formaty Amigi pod Windows

    V.A.M.P. 2.00 Odtwarzanie filmów to od lat jedno z najpopularniejszych zastosowań, do których angażujemy nasze komputery. Jest to również coś co przeciętny użytkownik uznaje za rzecz trywialną. Wystarczy przecież uruchomić […]

    Czytaj dalej...

  • Wstęp Karty graficzne ze stajni AMD są elementem niemal 100% konfiguracji sprzętowych, na których pracuje AmigaOS 4.1. Na początku ubiegłego dziesięciolecia, w momencie, kiedy rozpoczynano pracę nad czwartą wersją systemu […]

    Przegląd kart graficznych dla Amigi One

    Wstęp Karty graficzne ze stajni AMD są elementem niemal 100% konfiguracji sprzętowych, na których pracuje AmigaOS 4.1. Na początku ubiegłego dziesięciolecia, w momencie, kiedy rozpoczynano pracę nad czwartą wersją systemu […]

    Czytaj dalej...

  • Pakiet Enhancer Software brałem już na tapetę niejednokrotnie tutaj zamieściłem recenzję pierwszej odsłony a tutaj uaktualnienia do wersji 1.1. Tym razem postanowiłem więc zmienić konwencję i przyjrzeć się najnowszej odsłonie […]

    Enhancer Software 1.4 – wideorecenzja

    Pakiet Enhancer Software brałem już na tapetę niejednokrotnie tutaj zamieściłem recenzję pierwszej odsłony a tutaj uaktualnienia do wersji 1.1. Tym razem postanowiłem więc zmienić konwencję i przyjrzeć się najnowszej odsłonie […]

    Czytaj dalej...

  • Hollywood to narzędzie pozornie stworzone do kreowania prezentacji, lecz de facto może mieć też wiele innych zastosowań, w tym edycję grafiki. Fakt, że język skryptowy programu jest stosunkowo łatwy do […]

    RNO Effects

    Hollywood to narzędzie pozornie stworzone do kreowania prezentacji, lecz de facto może mieć też wiele innych zastosowań, w tym edycję grafiki. Fakt, że język skryptowy programu jest stosunkowo łatwy do […]

    Czytaj dalej...

  • Do napisania tego artykułu natchnęło mnie kilka spraw. Pierwsza to fakt, iż mój ostatni materiał poświęcony PPC, czyli Historia PowerPC w ujęciu amigowym z początku 2014 roku lekko się zdezaktualizował, […]

    PowerPC w dniu dzisiejszym

    Do napisania tego artykułu natchnęło mnie kilka spraw. Pierwsza to fakt, iż mój ostatni materiał poświęcony PPC, czyli Historia PowerPC w ujęciu amigowym z początku 2014 roku lekko się zdezaktualizował, […]

    Czytaj dalej...

  •   Może na wstępie zacznę nietypowo od wyjaśnienia, dlaczego taki tytuł, a nie np. raport czy obszerna relacja z Pixel Heaven. Powód jest prozaiczny będąc wystawcą na tak wielkiej imprezie […]

    Pixel Heaven 2018, meldunek ze stoiska NG

      Może na wstępie zacznę nietypowo od wyjaśnienia, dlaczego taki tytuł, a nie np. raport czy obszerna relacja z Pixel Heaven. Powód jest prozaiczny będąc wystawcą na tak wielkiej imprezie […]

    Czytaj dalej...

  • 1 maja 2016 był dniem szczególnym w historii Amigi, o to bowiem po wielu latach oczekiwań, nieco niespodziewanie powrócił do życia projekt Warp3D Nova. Obsługa akceleracji 3D w nowoczesnych kartach […]

    Spencer – platformówka na Shaderach

    1 maja 2016 był dniem szczególnym w historii Amigi, o to bowiem po wielu latach oczekiwań, nieco niespodziewanie powrócił do życia projekt Warp3D Nova. Obsługa akceleracji 3D w nowoczesnych kartach […]

    Czytaj dalej...